کالری شمار سوپ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کالری شمار سوپ
نوشته شده در دو شنبه 20 آذر 1396
بازدید : 33
نویسنده : saeed.bp

کالری شمار سوپ یکی از غذاهای پرطرفدار و مناسب برای زمستان محسوب می‌شود که به راحتی بدن را گرم کرده و حس مطبوعی ایجاد می‌کند. در عین حال یک کالری شمار سوپ سالم می‌تواند همیار لاغری هم باشد. باید بدانید که حتی رژیم لاغری کالری شمار سوپ هم داریم. این رژیم سال‌ها قبل در آمریکا باب شد و بیمارانی که قرار بود عمل جراحی داشته باشند قبل از جراحی با این رژیم وزن کم می‌کردند. بعدها این رژیم به یکی از رژیم‌های پرطرفدار تبدیل شد. حتی اگر نخواهید یک رژیم سخت غذایی را دنبال کنید می‌توانید به راحتی با گنجاندن کالری شمار سوپ در برنامه‌ی غذایی‌تان جلوی پر خوری را بگیرید و شروع به لاغر شدن بکنید. با ما همراه باشید.به طور متوسط کالری شمار سوپ از 85 درصد آب تشکیل می‌شود که به راحتی بدن را هیدراته می‌کند یعنی آب بدن را تأمین می‌کند. از آنجایی که از سبزیجات تهیه می‌شود سرشار از ویتامین؛ مواد معدنی و فیبرهای غذایی می‌باشد. البته باید حواستان باشد کالری شمار سوپ سبزیجات ساده با انواع دیگر کالری شمار سوپ‌ها مانند کالری شمار سوپ خامه فرق می‌کند. این نوع کالری شمار سوپ کم چرب‌تر و بسیار سالم‌تر است. 

 

کالری شمار سوپ یک پیش غذای فوق‌العاده و سالم است و باعث می‌شود شما جلوی پر خوری و دریافت کالری زیاد را بگیرید. زمانی که کالری شمار سوپ را به عنوان پیش غذا میل می‌کنید معده‌تان گرم می‌شود در عین اینکه احساس خوبی به شما دست می‌دهد و زودتر سیر می‌شوید.اگر از کالری شمار سوپ‌های آماده استفاده می‌کنید حواستان باشد ترکیبات درج شده رویبسته بندی را کنترل کنید. میزان سبزیجات این کالری شمار سوپ‌ها باید زیاد و میزان چربیآن‌ها کم باشد. حواستان باشد محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی کمترین میزان سدیم (نمک) و طعم دهنده ها استدر واقع کالری شمار سوپ بخشی از معده را از همان ابتدا اشغال می‌کند و نمی‌گذارد غذای سنگین و پرکالری میل کنید. در این صورت به جای اینکه یک بشقاب پر برنج بخورید و یا غذاهای پر چرب دیگر میل کنید آن هم با حجم زیاد، گرسنگی خود را با آب و سبزیجات مفید رفع کرده‌اید. در عین حال کلی ویتامین هم عایدتان شده است.به طور کلی کالری شمار سوپ‌های معمولی از آب، چند نوع سبزیجات، آب مرغ و مقدار کمی روغن مانند کره یا روغن معمولی طبخ می‌شود. استفاده از مقدار خیلی کم یعنی اندازه یک فندق کره یا کمی روغن کافی است. 

 

باید بدانید هر چه میزان روغنی که به کالری شمار سوپ اضافه می‌کنید کم باشد کالری کمتری دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید برای هر 200 گرم کالری شمار سوپ بین 60 تا 80 گرم سبزیجات لازم دارید و این سالم‌ترین نوع کالری شمار سوپ است.یک نوع کالری شمار سوپ دیگر نیز وجود دارد که با جو، مقداری سبزیجات مانند سیب زمینی و هویج، شیر و خامه تهیه می‌شود. این کالری شمار سوپ بسیار لذیذ است اما در عین حال به دلیل استفاده از شیر و خامه کالری بیشتری دارد. اگر از طرفداران این کالری شمار سوپ هستید بهتر است در تهیه‌ی آن از شیر کم چرب استفاده کرده و میزان خامه را کاهش دهید. سعی کنید هویج و سبزیجات بیشتری به آن اضافه کنید.اگر از کالری شمار سوپ‌های آماده استفاده می‌کنید حواستان باشد ترکیبات درج شده روی بسته بندی را کنترل کنید. میزان سبزیجات این کالری شمار سوپ‌ها باید زیاد و میزان چربی آن‌ها کم باشد. حواستان باشد محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی کمترین میزان سدیم (نمک) و طعم دهنده ها است.




:: موضوعات مرتبط: کالری شمار , ,
:: برچسب‌ها: کالری شمار ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: